در حال بارگذاری ...
...

با حکم مدیر کل هنرهای نمایشی؛

دبیر جشنواره‌ بین المللی تئاتر فجر معرفی شد

با حکم مدیر کل هنرهای نمایشی؛

دبیر جشنواره‌ بین المللی تئاتر فجر معرفی شد

با حکم حمید نیلی مدیر کل هنرهای نمایشی، دبیر چهل و سومین‌ جشنواره‌ بین المللی تئاتر فجر منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی؛ همزمان با روز عید سعید غدیر خم، حمید نیلی مدیر کل هنرهای نمایشی در نشستی با حضور توحید معصومی؛ مشاور عالی مدیرکل و مهدی حاجیان؛ مدیر دبیرخانه‌ دائمی جشنواره‌ها، طی حکمی خیر الله تقیانی‌پور را به عنوان دبیر چهل و سومین جشنواره‌ی بین المللی تئاتر فجر، منصوب کرد. 

در حکم دبیری‌ خیر الله تقیانی پور چنین آماده است:

جشنواره تئاتر بین‌المللی تئاتر فجر، مهم‌ترین رویداد تئاتری انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است که در سطح بین‌المللی نیز مورد توجه بوده و از جایگاه معتبری برخوردار است. این اعتبار، بی‌گمان، مستلزم پایش و پاسداشتی هنرمندانه در جهت تولید و عرضه‌ی آثار تأثیرگذار و ماندگاربرای مخاطبان داخلی و بین‌المللی است.

نظر به تعهد، دانش و تخصص و سوابق ارزنده شما در عرصه‌ی هنرهای نمایشی، به موجب این حکم به سمت دبیری چهل و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر منصوب می‌شوید.  

 بهره‌مندی از همه‌ی ظرفیت‌ها و توانمند‌ی‌های تئاتر کشور، توجه به ارکان اصلی جشنواره تئاتر فجر و پرهیز از گسترده شدن ناموزون جشنواره، توجه به حضور آثار باکیفیت خارجی در بخش بین‌الملل و برنامه‌ریزی برای ارزیابی کیفی و عادلانه‌ی آثار در تمامی بخش‌ها در راستای تحقق جشنواره‌ای با محوریت امید، همدلی و نشاط از  وظایف جنابعالی است.

امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال، در انجام این مسئولیت مهم فرهنگی و هنری موفق و سربلند باشید.