در حال بارگذاری ...
از روز اول بهمن ماه امسال

نسخه جدید پایگاه رسمی اطلاع رسانی جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه اندازی شد

هم زمان با آغاز سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، نسخه  دو زبانه جدید پایگاه رسمی اطلاع رسانی جشنواره بین المللی تئاتر فجر آغاز به کار کرد.
به گزارش ستاد خبری روابط عمومی سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، نسخه جدید دو زبانه پایگاه رسمی اطلاع رسانی جشنواره بین المللی تئاتر فجر به زبان های فارسی و انگلیسی از روز اول بهمن ماه 94 هم زمان با آغاز جشنواره فعالیت خود را آغاز کرد. 
برپایه این گزارش پایگاه مذکور هم اکنون به آدرس: www.fitf.theater.ir   در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.رویدادها، گفت و گو،گزارش، مقالات، اخبار کارگاهها و سمینارها، انتشارات، گالری عکس، مشخصات تالارهای جشنواره و بخش نقد از جمله بخش های متنوع و گوناگون پایگاه رسمی جشنواره بین المللی تئاتر فجر است.ضمن اینکه مراجعه کنندگان به پایگاه قبلی جشنواره نیز از روز شنبه  سوم بهمن ماه به پایگاه جدید جشنواره هدایت می شوند.
این گزارش می افزاید: پایگاه جشنواره در مجموعه درگاه تئاتر ایران قرار گرفته و توسط انجمن هنرهای نمایشی راه اندازی شده و در اختیار دبیرخانه سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر قرار گرفته است. همچنین بخش های مختلف دیگری نیز در آینده به این پایگاه اضافه می شود.
www.fitf.theater.ir




نظرات کاربران