در حال بارگذاری ...

حضور معاونان وزیر در جشنواره‌های تئاتر فجر استانی

 حضور معاونان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در هر یک از استان های ششگانه و مشاهده فعالیت هنرمندان و دبیرخانه هر استان یکی از مهمترین رویدادهای این ایام است که برنامه ریزی گسترده برای مشارکت و فعال سازی استان ها برای برگزاری این رویداد بزرگ ملی و هنری را نشان می دهد.

شش استان البرز،بوشهر،فارس،یزد،خراسان رضوی و آذربایجان شرقی از 19 دی ماه با برپایی کارگاه های آموزشی،جلسات نقد و بررسی،نمایشگاه‌های عکس و پوستر و اجرای نمایش های منتخب جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و نمایش‌های منتخب هر استان، پذیرای عموم علاقه‌مندان به تئاتر بودند.

این رویداد هنری در یزد با حضور حسین نوش آبادی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همراه بود و امروز در استان خراسان رضوی نیز علی اصغر کاراندیش معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر مهمان مردم مشهد خواهد بود.

علی مرادخانی معاون هنری وزیر نیز که آغاز جشنواره فجر استانی در بوشهر را همراهی کرد مهمان ویژه اختتامیه این جشنواره در استان آذربایجان شرقی می‌شود.

مهدی شفیعی مدیر کل هنرهای نمایشی و سعید اسدی دبیر جشنواره سی و چهارم نیز که از آغاز پابه پای هنرمندان تئاتر در هر استان حضور دارند،حمایت یکپارچه مدیران را از تئاتر کشور نوید داده‌اند.

29 دی ماه با برپایی دو مراسم اختتامیه در شرق و غرب کشور؛خراسان رضوی و آذربایجان شرقی جشنواره های فجر استانی به ایستگاه آخر می‌رسند تا آغازی برای برپایی با شکوه رویداد بین المللی سی و چهارمین جشنواره تئاتر فجر باشند.




نظرات کاربران