در حال بارگذاری ...
فهیمه امن زاده مدیر تیاتر باران:

بخش به علاوه تئاتر فجر یکی از اتفاقات خوب جشنواره امسال است

تیاتر باران یکی از تماشاخانه های خصوصی است که امسال و در جریان سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در بخش به علاوه تئاتر فجر با 9 نمایش در جشنواره حضور دارد. او شمال من جنوب من شرق و غرب من بود، طوفان، حکایت فین به روایت جن جین، الجزایر، امپرسیون جیغ بنفش، صندلی ها، کمدی اتفاقات، مده آ و مضحکه شبیه قتل نمایش هایی هستند که در بخش به علاوه تئاتر فجر جشنواره سی و چهارم در تیاتر باران به روی صحنه می روند.

فهمیه امن زاده مدیر تیاتر باران در گفت و گو با ستاد خبری سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر درباره حضور بخش خصوصی در جشنواره امسال گفت: یکی از اتفاق های خیلی خوب جشنواره امسال حضور بخش خصوصی در بخش به علاوه جشنواره است. اما احساس می کنم این یک طرح اولیه و خام است و نیاز دارد که با دقت بیشتری برسی بشود. بنظر من جشنواره تئاتر فجر یک سری کارهای خوب را برای خودش انتخاب می کند و سالن های خصوصی مجبور هستند کارهای دیگری را انتخاب کنند یعنی قدرت انتخاب تماشاخانه های خصوصی خیلی خیلی محدود میشود.  اینکه آثار تولیدات جشنواره هم در بخش اصلی جشنواره حضور دارند و مخاطبان جشنواره تئاتر فجر تمایل بیشتری دارند به تماشای بخش بین المللی و... جشنواره تئاتر فجر بنشینند. بنابر این سالن های خصوصی نمیتوانند جدول مناسبی را تدارک ببینند.

این بازیگر تئاتر در خصوص برنامه های جنبی تیاتر باران در بخش به علاوه تئاتر فجر گفت:

قراراست بخشی با نام رونمایی از تازه های کتاب داشته باشیم و یک بخش دیگری با نام پاتوق های شبانه را در نظر گرفتیم که بین هنرمندان ایرانی و مهمانان خارجی جشنواره تئاتر فجر برگزار میشود.

امن زاده درباره ارزیابی خود از روند برگزاری سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر نیز گفت: احساس می کنم جشنواره خیلی بهتری را نسبت به سال های گذشته تئاتر فجر خواهیم داشت و بنظر من همراه با  برنامه ریزی های خیلی دقیق تری در حال برگزاری است.پیگیری ها نظم بهتری به خود گرفته ضمن اینکه تماشاخانه های خصوصی به دلیل حضور در بخش به علاوه تئاتر فجر فعالیت بسیار خوبی را در پیش گرفته اند. و امیدوارم سال های بعد حتما بهتر بشود.

تیاتر باران در خیابان انقلاب ابتدای فلسطین جنوبی پلاک 292 واقع شده است.




نظرات کاربران