در حال بارگذاری ...

جدول انگلیسی تئاتر فجر در سالن‌های نمایشی توزیع می‌شود

بنیاد شهید و امور ایثارگران از بین آثار منتخب نمایشی که با موضوع ایثار و شهادت در سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور دارند، تجلیل به عمل می‌آورد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسینعلی بیات مدیر کل هنری و مدیر گروه تلویزیونی شاهد درباره حضور بنیاد شهید و امور ایثار گران در سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر و اهدای جایزه به آثاری که با موضوع فرهنگ ایثار و شهادت در این دوره از جشنواره دارند، گفت: ما بر اساس سیاست‌های تعیین شده درباره ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، برنامه تجلیل از هنرمندانی که آثار نمایشی خود را با موضوع فرهنگ ایثار و شهادت تولید می کنند، در دستور کار خود داریم. به همین دلیل مانند چند دوره گذشته جشنواره تئاتر فجر از گروه‌های نمایشی که آثار آن‌ها برگرفته از زندگینامه شهدا یا با موضوع فرهنگ ایثار و شهادت است، تجلیل به عمل می آوریم.

وی با اشاره به اینکه جایزه مدنظر بنیاد شهید شامل دیپلم افتخار، تندیس و جایزه نقدی است، درباره نحوه انتخاب اثر یا آثار برگزیده بنیاد شهید در تئاتر فجر سی و چهارم، توضیح داد: هیات داوران بنیاد شهید و امور ایثارگران متشکل از محمد لارتی، حمید ساروخانی و مهدی نصیری است که به دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر معرفی شده و در حال حاضر مشغول داوری و ارزیابی نمایش‌های جشنواره هستند. این هیأت داوران آثار شرکت کننده در بخش های مختلف جشنواره را مورد ارزیابی قرار داده تا در پایان به یک یا چند اثر منتخب، جایزه بنیاد شهید اهدا شود.

سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با دبیری سعید اسدی از ۱ تا ۱۲ بهمن‌ماه برگزار می‌شود.




نظرات کاربران