در حال بارگذاری ...
با حکمی از سوی دبیر سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر

مدیرمسابقه و نمایشگاه پوستر و هویت بصری معرفی شد

سعید اسدی دبیر سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، طی حکمی ابراهیم حسینی را به عنوان مدیرمسابقه و نمایشگاه پوستر و هویت بصری جشنواره معرفی کرد.

ابراهیم حسینی ازگرافیست ها و عکاسان خلاق و با تجربه عرصه حرفه ای تئاتر کشور که مدیریت شش دوره مسابقه پوستر تئاتر فجر را برعهده داشته، به عنوان مدیر مسابقه و نمایشگاه پوستر و هویت بصری سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی شد.

در حکم انتصاب حسینی، تنظیم فراخوان تخصصی بخش پوستر وهویت بصری و ارائه به دبیرخانه جهت اعلام عمومی، تهیه فرم ویژه بخش پوستر و هویت بصری جهت ثبت آثار در دبیرخانه، معرفی گروه داوری به دبیرجشنواره، پیگیری و نظارت بر فرآیند انتخاب آثار برگزیده، تعیین شیوه نامه داوری آثار و پیگیری آماده سازی چاپ و انتشار مطلوب آثار با هماهنگی دبیرخانه در قالب کتاب پوسترهای برگزیده و پیگیری، هماهنگی و برگزاری نمایشگاه پوستر و هویت بصری به نحو شایسته در ایام جشنواره از جمله نکات مورد تأکید در مدیریت بهینه ی این بخش ذکر شده است. لازم به ذکر است که توجه و تقویت بخش هویت بصری به عنوان بخشی نوپا جهت هویت یابی گروه های نمایشی به لحاظ بصری و گرافیکی از جمله موارد مورد تاکید دبیر جشنواره است.

ابراهیم حسینی که فعالیت خود در زمینه عکاسی و گرافیک را از سال 75 شروع نموده و تا به حال طراحی پوستر بیش از 40 رویداد فرهنگی و هنری را برعهده داشته، مدیریت این بخش از جشنواره را عهده دار شد. در ضمن ایشان تدریس در دانشگاه علمی و کاربردی، مدیریت یک دوره مسابقه عکس جشنواره بین المللی تئاتر فجر و دبیری بخش جنبی دهمین دوسالانه پوستر تهران و مدیریت هنری بیش از 10 جشنواره فرهنگی و هنری را در کارنامه  فعالیت خود دارد.

سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به دبیری سعید اسدی  یکم تا دوازدهم بهمن ماه۱۳۹۵ برگزار خواهد شد.




نظرات کاربران