در حال بارگذاری ...
برای اجرا در سی و یکمین جشنواره تئاتر فجر

گروه های نمایشی از سوئیس، ارمنستان و لبنان وارد ایران شدند

گروه نمایشی «مس اند فیبر» از سوئیس، گروه نمایشی «مجموعه کهربا و در زنبیل» از لبنان و گروه «میم استودیو» از ارمنستان برای اجرا در سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر وارد ایران شدند.

به گزارش ستاد خبری سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، گروه نمایشی «مس اند فیبر» سوئیس برای اجرای نمایش «تل ضحاک» وارد ایران شدند. 
نمایش «تل ضحاک»کار مشترک گروه تئاتر دن کیشوت(ایران) و گروه مس اند فیبر(سوئیس) است. این نمایش در سال 2012 به مناسبت سالگرد ویلهلم تل با تبادل دو اسطوره ایرانی و سوئیسی و با تهیه کنندگی کمپانی مس اند فیبر در دو بخش تولید شده است.
گروه نمایشی «مجموعه کهربا در زنبیل» از لبنان نیز بامداد امروز سه شنبه (3 بهمن) برای اجرای نمایش «7+ 7» وارد ایران شدند. نویسنده نمایش نادینه توما و کارگردان اریک دنیاوند است. این نمایش براساس کتاب «سبعه و سبعه» نوشته شده و با استفاده از سنت قدیمی قصه گویی روایت می شود. 
از کشور ارمنستان نیز گروه «میم استودیو» برای اجرای نمایش «میمومانیا» وارد ایران شدند. این کار پانتومیم است و نخستین بار سال 2010 توسط استودیو میم اجرا شد. این نمایش چهار پرده دارد. در این اثر مسائل جدی با شوخ طبعی و خنده بیان می شود و بر روابط صمیمانه میان انسان ها تاکید می شود. نویسنده و کارگردان نمایش آرا هاروتونیان و تهیه کننده اریک بارسقیان است. 
سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از 26 دی آغاز شده و تا 12 بهمن‌ماه در تهران ادامه دارد.

 




نظرات کاربران