در حال بارگذاری ...

حضور مسئولان شهرداری در همایش شهر، شهروندی و تئاتر

مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران که مسئولیت ساخت سالن های تئاتری و فضاهای فرهنگی را در تهران  به عهده دارد، به دعوت سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر همایش پژوهشی شهر، شهروندی و تئاتر حضور خواهد داشت.
به گزارش روابط عمومی سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، در بخش میزگرد «همایش پژوهشی شهر،شهروندی وتئاتر» که با حضور «رضا کیانیان» هنرمند تئاتر و سینمای کشورمان و«مجید کمالی» رئیس مرکز مطالعات فرهنگی شهرتهران، هفتم دی ماه در تالار مشاهیر  مجموعه تئاتر شهر برگزار می‌شود.  «علیرضا جعفری» مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران نیز در این میرگزد حضور خواهد داشت.
شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران که مسئولیتی چون ایجاد سالن‌های تئاتر و فضاهای هنری را برعهده دارد، قرار است  با حضور در این همایش و شرکت در میزگرد از اقدامات انجام شده و تمهیداتی که برای آینده در نظر گرفته است با اعضای این همایش  به گفتگو بنشیند.
این همایش به عنوان یکی از بخش‌های جنبی این دوره از جشنواره و با حضور چهره‌هایی همچون قطب‌الدین صادقی، رضا کیانیان، سعید اسدی، علی مرادخانی، مهدی شفیعی و ... برگزار می‌شود.همایش نامبرده از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه تا ۱۸ روز یاد شده برگزار خواهد شد.




نظرات کاربران