در حال بارگذاری ...

معرفی داوران بخش مسابقه هویت بصری جشنواره تئاتر فجر

داوران بخش هویت بصری گروه های نمایشی در سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، در این دوره از جشنواره گروهی متشکل از ابراهیم حقیقی، امراله فرهادی و علیرضا مصطفی زاده ابراهیمی، داوری بخش هویت بصری را بر عهده دارند.
بیوگرافی این هنرمندان به شرح زیر است: 
ابراهیم حقیقی: متولد 1328 تهران، 

کارشناس ارشد معماری از دانشگاه تهران رشته هنرهای زیبا، تدریس در دانشگاههای هنری، عضو انجمن بین المللی طراحان گرافیک، عضو هیأت مؤسس و عضو انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران، عضو انجمن تصویرگران کتاب کودک، عضو انجمن فیلم سازان مستند ایران،  طراحی صدها پوستر، آرم، نشانه و جلد کتاب، فعالیت در زمینه نقاشی و مستندسازی و ساخت تیتراژ.

امراله فرهادی
طراح گرافیک، مشاور، طراح و برنامه ریز ارتباطات بازار یابی و تبلیغات:
کار در زمینه عکاسی سیاه و سفید و لابراتوار در حین تحصیل، طراح، برنامه‌ریز و مدیر خلاقیت‌های هنری،  تاسیس موسسه فرهنگی هنری ویژه پردازان سبز، برای فعالیت در حوزه‌های گوناگون امور فرهنگی و هنری، ارایه مشاوره بازریابی و هنری به شرکت‌ها و مراکز گوناگون، تدریس در هنرستان‌ها و دانشگاه‌های هنری، شرکت در همایش‌های مختلف و تدوین چندین مقاله، حضور در نمایشگاه‌های هنری مختلف و ...

علیرضا مصطفی زاده ابراهیمی
متولد بیستم مردادماه ۱۳۴۱، اصفهان، 
طراح گرافیک، مدیر هنری و مدیر خلاقیت، 
کارشناسی ارشد تصویرسازی، دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران، تدریس در دانشکده هنرهای زیبا، هنر و معماری ، نبی اکرم و ...، عضو انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران، حضور در چندین نمایشگاه ملی و بین‌المللی، دریافت چندین جایزه ملی و بین‌المللی . 

سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری سعید اسدی از اول تا دوازدهم بهمن ماه برگزار می‌شود.




نظرات کاربران