در حال بارگذاری ...
ابراهیم شریفی خبرداد:

بدرقه پرشور البرز از سی دومین جشنواره تئاتر فجر

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از پایان فجر استانی در این استان خبرداد.

به گزارش روابط عمومی سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، ابراهیم شریفی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و تعامل دبیر سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در برگزاری باشکوه جشنواره تئاتر فجر گفت: البرز برای سومین سال پیاپی میزبان بخش استانی جشنواره تئاتر فجر به منظورارتقاء و اعتلای سطح کیفی هنر نمایش و ترویج اجراهای عمومی و مستمر تئاتر در سراسر استان است .
ابراهیم شریفی با بیان این مطلب افزود: نمایش (من سردم نیست) به کارگردانی سینا شفیعی که برگزیده سومین جشنواره تئاتر استانی بود، (نان ) به کارگردانی نصیر ملک جو ، (قصه ظهر جمعه) به کارگردانی سید محمد مساوات ، (فراموشخانه) به کارگردانی علیرضا داننده فر ، (یوبیتسومه) به کارگردانی نیما نادری و(زال و رودابه) به کارگردانی شهناز روستایی درمکان های تئاتر شهر و سالن سیروس صابراداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرزبه روی صحنه رفت.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: استاندار البرز میهمان ویژه اجرای اول نمایش فراموشخانه به کارگردانی علیرضا داننده فر بود که با استقبال پرشورعلاقمندان واهالی تئاتر روبروشد. در این روز طاهری استاندار البرزحمایت ویژه خود را از توسعه و گسترش زیرساختهای هنر نمایش شامل پلاتوها و گسترش تئاتر شهر اعلام کرده و قول مساعدی در جهت حمایت از تئاتر استان به هنردوستان البرز ابراز داشت.
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در ادامه افزود: دکتر مظاهری معاون برنامه ریزی استاندار و حجه الاسلام صداقت زاده معاون سیاسی و امنیتی استاندار البرز از آخرین اجرای نمایش (یوبیتسومه) به کارگردانی نیما نادری دیدن کرده و حمایت خود را در راستای توسعه و ترویج تئاتر استان ابراز کردند.
ابراهیم شریفی در بخشی از سخنان خود به ویژگیهای این جشنواره برای اولین باراشاره کرد و گفت: برای اولین بار حمایت وهمکاری شهرداری به ویژه معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری، پوشش خبری صدا و سیمای البرز و اصحاب رسانه نشریات و خبرگزاریها و استقبال پر شور شهروندان این استان و علاقمندان به تئاتر موجب دلگرمی هر چه بیشتر دست اندرکاران حوزه هنر در این استان شده است.

 




نظرات کاربران