در حال بارگذاری ...
علی محمد رادمنش

شخصیت های نمایش خیابانی ”چه پی چوچاب” شبیه مردمند

رادمنش، که با نمایش خیابانی "چه پی چوچاب" از کرمان جنوب در بخش مسابقه تئاتر خیابانی سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر حضور دارد.

علی محمد رادمنش گفت: سعی کرده ام شخصیت های نمایش خیابانی "چه پی چوچاب" از اجتماع و شبیه به خود مردم باشند. به همین دلیل بازیگران را از میان همین مردم انتخاب کرده ام.
رادمنش، که با نمایش خیابانی "چه پی چوچاب" از کرمان جنوب در بخش مسابقه تئاتر خیابانی سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر حضور دارد، در گفت و گو با ستاد جشنواره اظهار کرد: داستان نمایش درباره پیرزنی است که همراه با نوه جوانش، برای درمان بیماری های حاد مردم با داروهای گیاهی به شهرهای مختلف ایران سفر می کند. آن ها به تهران آمده اند و ....
رادمنش با اشاره به اینکه طبابت با داروهای گیاهی یک درمان قدیمی است که می تواند برای بیماری های امروزی نیز سودمند باشد، بیان کرد: روزنه ای را در نمایش باز کرده ام تا بتوانم بخشی از آن را به شکل آئینی اجرا کنم. در بخش مدرن نمایش نیز از حضور تماشاگران به عنوان اجراگر بهره گرفته ام.
علی محمد رادمنش، فاطمه رادمنش، سجاد امیر مجاهدی، محسن پلاشی و مصطفی پلاشی بازیگران این اثر نمایشی اند. همچنین دیگر عوامل نمایش خیابانی "چه پی چوچاب" عبارت اند از: عبدالرضا غلامی موسیقی، محسن فاریابی و مهتاب سیف علی پور طراحی صحنه، ساخت ماسک و توتم و حسین امیری دستیار کارگردان.
یادآوری می‌شود سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از 26 دی تا 12 بهمن در تهران و 5 استان کشور برگزار خواهدشد.

 




نظرات کاربران