در حال بارگذاری ...
هادی مرزبان :

کارگردان نمایش «آهسته با گل سرخ» ابراز امیدواری کرد: برگزاری جشنواره تئاتر فجر تا جشنواره صدم

تئاتر ایران روند رو به رشدی داشته است و امیدوارم سی و یکمین دوره با موفقیت برگزار شود و شاهد برپایی جشنواره صدم تئاتر فجر نیز باشیم.

تئاتر ایران روند رو به رشدی داشته است و امیدوارم سی و یکمین دوره با موفقیت برگزار شود و شاهد برپایی جشنواره صدم تئاتر فجر نیز باشیم. 
هادی مرزبان در گفت و گو با ستاد خبری سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر کیفیت نمایش‌هایی که در چند سال اخیر در جشنواره تئاتر فجر اجرا شده، مثبت ارزیابی کرد و گفت: در برخی از دوره‌های جشنواره نمایش‌ها از کیفیت لازم برای شرکت در این رویداد برخوردار نبوده‌اند، ولی در دوره‌های اخیر شاهد نمایش‌های باکیفیتی بوده‌ایم.
کارگردان نمایش «خانمچه و مهتابی» توجه به کیفیت نمایش‌های داخلی و خارجی را در جشنواره تئاتر فجر مهم دانست و افزود: با اجرای نمایش‌های خوب، هنرمندان شرکت کننده به ویژه شهرستانی‌ها و با دستی پر جشنواره را ترک خواهند کرد . 
وی جشنواره تئاتر فجر را محلی برای تبادل فکر و اندیشه دانست و اظهار داشت: حضور پیش‌کسوتان و جوان‌ها در جشنواره موجب بده بستان و تبادل فکر بین نسل جوان و هنرمندان باتجربه می‌شود.

کارگردان نمایش «لبخند باشکوه آقای گیل» افزود: جشنواره تئاتر فجر در دنیا شناخته شده و از اعتبار جهانی برخوردار است. تئاتر ایران روند رو به رشدی داشته، امیدوارم سی و یکمین دوره با موفقیت برگزار شود و شاهد برپایی جشنواره صدم تئاتر فجر باشیم.

 




نظرات کاربران