در حال بارگذاری ...
...

یاسر خاسب کارگردان تئاتر:

جو صمیمانه ی بازار تئاتر به ویترین تبلیغاتی تبدیل نشود

یاسر خاسب کارگردان تئاتر:

جو صمیمانه ی بازار تئاتر به ویترین تبلیغاتی تبدیل نشود

یاسر خاسب کارگردان تئاتر در گفتگو با کافه تئاتر در خصوص نحوه ی برگزاری بازار تئاتر ایران در آستانه ی برگزاری جشنواره گفت: نخستین دوره این بازار در سال گذشته محیطی صمیمی و جوی دوستانه داشت و گروه ها می توانستند به راحتی با کارهای یکدیگر آشنا شوند و علاوه بر آن گروه های خارجی می توانستند با بررسی کلیه ی نمایش ها و گروه های ایرانی آشنا شوند.

خاسب در ادامه در خصوص نکات مثبت و منفی این بازار خاطر نشان کرد : مسلما نخستین بازار، نکات مثبت و منفی زیادی داشته است؛ عدم تقسیم موضوعیت در نخستین بازار، ایجاد سردرگمی برای مدعوین خارجی از نقاط منفی و تعامل و ارتباط گروه های نمایشی ، صمیمت و ارتباط هر چه بیشتر ار نکات مثبت بازار است.
بازیگر و کارگردان نمایش "گل" در باب هدف برگزار این بازار افزود: ارتباط گروه ها با هم و تعاملات خارجی از اهداف اصلی بازار جشنواره فجر می باشد، البته اکثر گروه های داخلی که با یک دیگر در تعامل اند پیش از برگزاری این بازار نیز با هم در ارتباط بودند و این بازار تا حدودی جنبه تبلیغاتی نیز دارد و خیلی تاثیر گذار نخواهد بود.
خاسب در ادامه عنوان کرد: اگر برگزاری این بازار ادامه دار باشد می تواند مثبت جلوه کند و اگر مسئولین نکات مثبت هر دوره را در کنار برطرف کردن نکات منفی در نظر داشته باشند اتفاقات خوبی را شاهد هستیم و امیدوارم حضور میهمانان خارجی تحمیلی نباشد بلکه امکان انتخاب دلخواه را برای آنان فراهم کنند.
وی در پایان در خصوص آمادگی گروه بدن دیوانه افزود: گروه ما آمادگی لازم را دارد و با سابقه ی گروه و شیوه های اجرایی و کلاس های آموزشی روز 25 بهمن پذیرای مدعوین خواهیم بود.