در حال بارگذاری ...
به نقل از تئاتر فستیوال

حاشیه های روز نخست جشنواره

در تماشاخانه خصوصی مشایخی اجرای نمایش «پزشک نازنین» به کارگردانی حسین رحیمی که با هنرمندی بازیگران معلول پرتوان به روی صحنه رفت ، با استقبال بسیاری از سوی مخاطبان روبرو شد .

پس از آغاز نمایش حسین رحیمی این با یادی از مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی و زنده یاد رکن الدین خسروی ، با اشاره به حادثه ی پلاسکو گفت : امیدوارم از این اتفاقات بد برای مملکت و مردمان ما پیش نیاید .

او ادامه داد : جدی نگرفتن مسائل ایمنی چه راحت جان عده ای از آتش نشانان ما را گرفت . این اتفاق مصداق این حکایت است که به خاطر میخی نعلی افتاد ،   به خاطر نعلی اسبی افتاد ، به خاطر اسبی سواری افتاد و به خاطر سواری جنگی شکست خورد و به خاطر شکستی مملکتی شکست خورد و همه ی این ها به  خاطر شخصی بود که میخ را خوب نکوبید.

در زمان اجرای نمایش «گنبدگاه» به کارگردانی هرش آرمند که در تماشاخانه دا به روی صحنه رفت ، عوامل نمایش ترانه هایی را که قرار بود در حین اجرا خوانده شود را بر روی کاغذهایی پرینت گرفته بودند و در اختیار تماشاگران قرار دادند تا آن ها در حین اجرا همراهی کنند .
از هنرمندانی که به تماشای این نمایش نشستند می توان به مصطفی محمودی مدیر بخش به علاوه تئاتر فجر ، مصطفی ملکیان نویسنده و فیلسوف ، علی بیانی نگارگر و موسیقیدان و علیرضا حنیفی نمایشنامه نویس نام برد .                                       

منبع: تئاتر فستیوال




نظرات کاربران