در حال بارگذاری ...

آغاز تضادهای عمیق یک پدر و پسر و پایان داستانک های احمد شاملو

هنر آنلاین- در سومین روز از سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، تماشاخانه سه نقطه میزبان اجرای دو نمایش دیگر در بخش به علاوه فجر جشنواره سی و پنجم است.

نمایش "به خاطر پدرم" نوشته و کار سعید کاظمی اولین اجرای خود را از ساعت 18 در تماشاخانه خسرو شکیبایی سه نقطه آغاز می کند. این نمایش 50 دقیقه ای باره پدر و پسری است که روحیات متفاوتی نسبت به هم دارند. تضاد رفتاری این دو باعث می شود که رابطه ای کاملا سرد را تا سالیان متمادی در پیش گیرند اما پس از وقوع حوادثی که ناخواسته رخ می دهد هر دو به درک جدیدی از هم می رسند. پسر در پی آنست که با انجام کاری که پدرش به آن علاقه مند است خوشحالی او را بببیند. گروه اجرایی این اثر متشکل از: بازیگران: امین اسکندریان، محبوبه تفضلی،دستیار کارگردان: سودابه غفاری،موسیقی و افکت: اشکان دباغ، پویان ابراهیمی،منشی صحنه: الناز رضایی، مدیر صحنه: عدنان سید کاظمی،عکاس و فیلمبردار: شهاب امرایی، زهره سلیمی، مدیر اجرایی: داوود سلیمانی ،مشاور رسانه ای: معصومه رضایی اجرای دوم و پایانی خود را در بخش به علاوه فجر جشنواره سی و پنجم،روز دوشنبه چهارم بهمن ماه به پایان می رسانند.

برپایه این گزارش همچنین سالن زنده یاد استاد رکن الدین خسروی سه نقطه نیز در ساعت 19 روز یکشنبه سوم بهمن ماه شاهد دومین و اخرین اجرای "رادیو تئاتر شین" نوشته متین نظری و کارگردانی محمدرضا جمال در بخش به علاوه تئاتر فجر است که تلفن 88952440 و لینک اینترنتی http://www.tiwall.com/fajrtheater35-plus/radioteatrshin2 آماده فروش بلیت های این اثر برای علاقه مندان است.

سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری سعید اسدی از اول تا دوازدهم بهمن برگزار می‌شود.




نظرات کاربران