در حال بارگذاری ...

پخش زنده «جشنواره تئاتر فجر» از شبکه چهار سیما

شبکه چهار تا پایان برگزاری جشنواره تئاتر فجر هر شب در برنامه‌ای زنده به رویدادهای جشنواره تئاتر فجر می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، شبکه چهار هر شب راس  ساعت  22:30 به مدت 30 دقیقه از محل برگزاری جشنواره به صورت زنده به پوشش تصویری سی‌ و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر می‌پردازد.
نیما دهقان تهیه کننده این برنامه در گفتگو با روابط عمومی سی وپنجمین جشنواره بین المللی تئاترفجر، اظهارکرد: هر شب از شبکه چهار سیما با سالن تئاتر شهر، محل برگزاری جشنواره ارتباط زنده و مستقیم خواهیم داشت و به بیان و بررسی رویدادهای خبری، کیفی و کمی سی و پنجمین جشنواره تئاتر خواهیم پرداخت.
وی افزود: اتابک نادری مجری برنامه هر شب با چهار کارگردان که در جشنواره امسال شرکت کرده‌اند، گفتگو می‌کند و بخش‌هایی از آثار  آنها در این ویژه نامه پخش می‌شود.
دهقان درباره بخش‌های مختلف این برنامه تلویزیونی، گفت: معرفی آثاری که روز بعد روی صحنه می‌روند و معرفی رویدادهای جشنواره در بخش با خبرنگار برنامه، از دیگر آیتم‌های این ویژه برنامه خواهد بود.
این فعال حوزه تئاتر تاکید کرد: پوشش این جشنواره پل ارتباطی با علاقه‌مندان به تئاتر به ویژه مخاطبان شهرستانی است که نمی‌توانند این جشنواره را از نزدیک تماشا کنند.
سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری سعید اسدی از اول تا دوازدهم بهمن برگزار می‌شود.




نظرات کاربران