در حال بارگذاری ...
“طوفان” ایتالیایی ها در جشنواره تئاتر فجر

نمایش "طوفان" کاری از گروه تئاتر آلماویوا در بخش بین الملل جشنواره اجرا می شود.

نمایش "طوفان" نوشته دوچیو بارلوچی و کارگردانی مشترک لورلاسرنی - دوچیو بارلوچی از کشور ایتالیا در جشنواره تئاتر فجر روی صحنه می رود.

نمایش "طوفان" نوشته دوچیو بارلوچی و کارگردانی مشترک لورلاسرنی - دوچیو بارلوچی از کشور ایتالیا در جشنواره تئاتر فجر روی صحنه می رود. 
به گزارش ستاد خبری سی ویکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر؛ نمایش "طوفان" کاری از گروه تئاتر آلماویوا و بازی ماسیمو بارباگلی، آندریا دونینی، سیمونه مارگری، پییرفرانسیسکو مینوچی، گیوسیپه آرمانی، النورا دابوات، ویتوریا ساموری، الیزابتا بیانچی، سوفیا بوسیا، دوچیو بارلوچی، لورلا سرنی، لورنزو کاستاگنولی، کلودیا مانفردینی از کشور ایتالیا در بخش بین الملل جشنواره اجرا می شود. 
به اعتقاد کارگردان های نمایش:"طوفان، با الهام از این عبارت که "ما ازجنس رویا هستیم"، داستانی است که در آن جادو با زندگی آدمها ومعیارهایی چون سرنوشت و جستجوی نیکی تلفیق شده است. گروه تئاترودآلماویوا برداشتی شعرگونه همراه با شوخ طبعی در فضایی سحرآمیز وخیره کننده همراه باصورتک های کمدیادلارته و بازیگرانی جوان و با تجربه ازاین اثر ارائه می دهد. طوفان نمایشی بانشاط است که با شعر و طنز به شرح وقایع جزیره "پروسپه رو" و شکسپیر در میان کشتی های خراب، عشق، خیانت و جادو می پردازد. "
سی ویکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از 26 دی تا 12 بهمن به دبیری سعید کشن فلاح در تهران و 5 استان کشور برگزار خواهدشد.




نظرات کاربران