در حال بارگذاری ...

اصغر خلیلی با نمایش ”من نمی‌تونم، ما می‌تونیم” راهی آلمان می‌شود

"اصغر خلیلی"دو هفته دیگر با نمایش "من نمی‌تونم، ما می‌تونیم" برای شرکت در جشنواره تئاتر اروپا عازم کشور آلمان می‌شود. خلیلی گفت: «حدود دو هفته دیگر عازم کشور آلمان هستیم تا در جشنواره تئاتر اروپا با نمایش "من نمی‌تونم، ما می‌تونیم" حضور پیدا کنیم.»

وی با بیان اینکه این نمایش در جشنواره هند برگزیده اعلام شده بود، گفت: «بعد از اجرا در جشنواره آلمان قرار است در کشور هلند نیز اجرای عمومی داشته باشیم. همچنین اواخر آذرماه کشور کرواسی از گروه نمایش "من نمی‌تونم، ما می‌تونیم" دعوت کرده که البته هنوز حضور خود را به صورت قطعی به کرواسی اعلام نکرده‌ایم.»
خلیلی در ادامه خاطرنشان کرد: «این نمایش کاری از گروه تئاتر تجربه نو و در واقع یک اثر بی‌کلام کودک است و بازیگرانی از جمله شیبا مکینیان، بهار یداللهی، حامد شفیع خواه، احسان نجفی زاده، شکوه کامرانی و حمید کاکا سلطانی در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند. همچنین موسیقی نمایش توسط هومن همامی ساخته می‌شود.»
وی با بیان این که این نمایش یک بحث فرا شناختی دارد تصریح کرد: «سه شخصیت نمایش حالت‌های مختلف انسانی مانند خنده، گریه و... را کشف می‌کنند. همچنین آنان اعضای بدن خود را می‌شناسند و...»
خلیلی در پایان از نگارش نمایشنامه "زندگی میان آتش" خبر داد و گفت که این اثر را برای بخش چشم‌انداز به بیست‌و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر پیشنهاد داده ‌است.»




نظرات کاربران