در حال بارگذاری ...
به کارگردانی "زهرا بهروزی‌نیا"

”آخرین گل” راهی هند و بلغارستان می‌شود

نمایش "آخرین گل" به کارگردانی "زهرا بهروزی‌نیا" در دو جشنواره "سه نفر زیاد است ـ دو نفر کافی نیست" بلغارستان و جشنواره المپیاد هند حضور می‌یابد. "زهره بهروزی‌نیا" گفت: «با حمایت خانه تئاتر دانشگاهی ایران قرار است این نمایش را در جشنواره عروسکی "سه نفر زیاد است ـ دو نفر کافی نیست" که از اول تا ۵ سپتامبر در بلغارستان برگزار می‌شود به صحنه ببرم.»

وی افزود: «در این جشنواره کشورهایی از جمله بلغارستان، صربستان، اسپانیا، اسلوونی، ارمنستان، ایتالیا، ترکیه، آلمان و کانادا نیز حضور خواهند داشت.»
بهروزی‌نیا در ادامه از اجرای نمایش آخرین گل در جشنواره هند خبر داد و گفت: «در جشنواره المپیاد هند به جز من، چند گروه دیگر نیز از ایران نیز دعوت شده‌اند و این جشنواره از اول تا 5 اکتبر برگزار می‌شود و برای حضور در آن امکان حمایت مرکز هنرهای نمایشی نیز وجود دارد.»
وی عنوان کرد: «برای شرکت در جشنواره پراگ هم دعوت شدم، ولی نتوانستم در آن حضور یابم و تنها فیلم نمایش در جشنواره پخش شد.»
نمایش عروسکی "آخرین گل" به موضوع جنگ و تبعات جنگ اسرائیل با مردم بی‌گناه فلسطین، ویرانگری حملات نظامی آمریکا به عراق و... می‌پردازد.
عوامل این نمایش عبارتند از: زهره بهروزی‌نیا، مریم ایرانمنش، احمد آکشته، بهرام بهبهانی، اصغر عقیلی دهکردی، عصمت باپیران، سهیلا باجلان، مهرنوش شریعت اشرفی و رضا مهدیزاده.




نظرات کاربران