در حال بارگذاری ...
«ملیحه سلیمانی» کارگردان نمایش «فراموشی»:

بخش «به علاوه فجر» زمینه مناسبی برای تعامل و ایجاد انگیزه است

کارگردان نمایش فراموشی هدف از حضور این اثر در بخش به علاوه فجر سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر را به وجود آمدن زمینه مناسبی برای تعامل و ایجاد انگیزه دانست.

به گزارش امور ارتباطات رسانه ای و روابط عمومی تماشاخانه و مدرسه تئاتر سه نقطه، ملیحه سلیمانی  کارگردان نمایش فراموشی  درباره ارزیابی خود از جشنواره بین المللی تئاتر فجر گفت: هدف  گروه درژیونو از حضور در سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر شرکت در یک جشنواره  بزرگ و  تماشای آثارفاخر و بین المللی و تعامل با دوستان تئاتری که در این فستیوال حضور دارند بوده است.

وی افزود : جشنواره فجر بزرگترین رویداد تئاتری کشور است که هم بر ایجاد انگیزه برای حضور و هم بر پیشبرد اهداف کیفی هنرمندان تاثیر گذار است و نمی توان انکار کرد که بزرگان تئاتر کشور نیز زمانی برای جشنواره فجر وقت صرف میکردند . بی شک جشنواره تئاتر فجر به عنوان مهمترین اتفاق تئاتری ایران و ویترین بزرگی از حضور  توامان استعداد های جوان و اساتید ممتاز این عرصه محسوب می شود،

 

اضافه می شود: فراموشی ، دو اجرای خود در بخش به علاوه فجر جشنواره را  روزهای چهار شنبه و پنجشنبه ششم و هفتم  بهمن ماه ساعت 19 در سالن استاد رکن الدین خسروی  تماشاخانه سه نقطه تجربه کرد .




نظرات کاربران