در حال بارگذاری ...
نگاهی به نمایش‌های محیطی

«صرفا جهت جریحه‌‌دار شدن احساسات» در جشنواره فجر

نمایش «صرفا جهت جریحه‌دار شدن احساسات» در بخش محیطی سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر اجرا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، نمایش «صرفا جهت جریحه‌‌دار شدن احساسات» به نویسندگی و کارگردانی مهدی حبیبی و به عنوان کاری از گروه «سپید و سیاه » در بخش محیطی جشنواره تئاتر فجر اجرا می‌شود.
بازیگران این نمایش نرگس خاک کار، مسعود روستا، الهام ریاضت و میلاد زنگنه هستند. 
مهدی حبیبی کارگردان نمایش «صرفا جهت جریحه‌دار شدن احساسات » در گفتگو با روابط عمومی سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر گفت: در این نمایش زوج جوانی به دنبال پیدا کردن منزل در کلانشهر تهران هستند و اتفاقاتی در روند نمایش پیش می‌آید. 
حبیبی درباره شیوه اجرایی خود بیان کرد: ما در روند اجرایی این نمایش با خلق تصاویر بصری لحظاتی شاد را برای مخاطبان به وجود آوردیم و به این مشکل اجتماعی بیش از پیش توجه داشته‌ایم چرا که به نوعی این مساله گریبانگیر قشر زیادی از جامعه است. 
وی در پایان به برگزاری جشنواره تئاتر فجر اشاره کرد و گفت: بهتر بود نمایش‌های انتخابی و راه یافته در جشنواره تئاتر فجر هر کدام به تفکیک در بخش اختصاصی خود قرار گیرند و صرفا داوری این آثار نیز به صورت مجزا صورت گیرند. 
کارگردان نمایش «صرفا جهت جریحه‌دار شدن احساسات» در ادامه تصریح کرد: در بخش نمایش‌های خیابانی و محیطی اساسا به به مشکلات و دغدغه‌های اصلی مردم در اجتماع پرداخته می‌شود که ما نیز از این مساله مستثنی نیستیم و به عقیده من رسالت نمایش خیابانی همین مساله است.
حبیبی در پایان خاطر نشان کرد:امیدوارم این اجرا در بخش محیطی به اجراهای جشنواره ختم نشود و ادامه‌دار باشد واگر نمایشی برگزیده می‌شود ، با حمایت مرکز هنرهای نمایش و اداره تئاترو دبیر جشنواره فجر به اجرای عموم ختم شود یا حداقل در دیگر شهرها با حداقل هزینه اجرا شوند.
سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری سعید اسدی طی روزهای 1 الی 12 بهمن ماه در تهران برگزار می‌شود.




نظرات کاربران