در حال بارگذاری ...
رئیس انجمن تئاتر اصفهان:

برگزاری جشنواره تئاتر فجر در شهرستان‌ها بازخورد مثبتی دارد

هوشنگ جمشیدیان گفت: برگزاری جشنواره تئاتر فجر در شهرستان‌ها باعث تعامل فرهنگ و تجربیات هنرمندان این عرصه با شهرهای دیگر می‌شود.

«هوشنگ جمشیدیان» رئیس انجمن تئاتر اصفهان در گفت‌وگو با روابط عمومی سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجرادامه داد: اتفاق مهمی که در برگزاری این جشنواره در استان‌ها می‌افتد، تبادل فرهنگ بین گروه‌های نمایشی در شهرهای مختلف است که خوشبختانه اجرای آثار این دوره در یک شهر خاص متمرکز نیست.
وی با اشاره به اجرای آثار نمایشی در تهران گفت: یکی از اتفاقات خوبی که در جشنواره می‌توانست روی دهد، فرستادن فیلم تئاترهای تهرانی به شهرستان‌ها بود تا حال که فرصت دیدن این آثار برای هنرمندان شهرستاتی وجود ندارد، دست کم موفق به تماشای این نمایش‌ها بشوند.
جمشیدیان با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی و تاثیرات آن اضافه کرد: در این دوره 3 گروه در برگزاری کارگاه‌ها مشارکت داشتند که با توجه به رویکردمان دربرگزاری این کارگاه‌ها به طور حتم وجود این کارگاه‌ها اتفاقات خوبی را رقم خواهد زد.
وی در پایان یادآور شد: در واقع هدف از برگزاری این کارگاه‌ها تبادل تجربه ومعرفی پیشکسوتان به نسل جوان است که به اجرای نمایش خود در این کارگاه‌هامی‌پردازند.




نظرات کاربران