صمد چینی فروشان در جلسه نقدنمایش شاهزاده اندوه:
هملت شخصیت قهرمان های آثار کلاسیک را ندارد

نمایش هملت رویکردی درون گرا داردهملت متعلق به رنسانس است و برخلاف قهرمانهای تراژیک در آثار کلاسیک یک شخصیت عمل گرا نیست بلکه کاملا رویکردی درون گرا دارد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، وی با بیان این مطلب گفت: هملت به علت فشارهای زیاد اطرافش شخصیت قهرمان های آثار کلاسیک را ندارد زیرا احساس تنگاتنگی میان او و واقعیت وجود ندارد و به همین دلیل ناچار است به درون خودش پناه ببرد. همچنین به عقیده چرمشیر نویسنده این اثر، هملت به علت دسیسه هایی که بر علیه او و خانواده اش طراحی می شود پیوسته به درون خود فرار می کند و همین زمینه ساز به وجود آمدن تراژدی های متعددی می شود.عاقبتی کارگردان اثر شاهزاده اندوه نگاه نویسنده نمایشنامه شاهزاده اندوه را نگاهی کاملا آزاد نسبت به نمایشنامه هملت شکسپیر ذکر کرد و در این باره گفت : نگاه محمد چرمشیر نسبت به هملت آنقدر آزاد است که گاهی از خط داستان اصلی نیز خارج می شود . ما نیز با افشین هاشمی تلاش کرده ایم که اتودهایی در روش اجرا بزنیم .افشین هاشمی تنها بازیگر نمایش شاهزاده اندوه که این اثر را به صورت مونولوگ به اجرا گذاشت نیز در رابطه با این اثر گفت: یکی از سبکهای بدیعی که محمد چرمشیر نویسنده این اثر در نگارش به کارگرفته است استفاده از مونولوگ به صورت دوم شخص بوده است. این اتفاق باعث شده تا تماشاگر این اثر، با مخاطب قرار گرفتن، تاثیر بیشتری از اجرا بگیرد.
گفتنی است:شاهزاده اندوه اولین اثری بود که پس از افتتاح تئاتر شهر کرج در دو سانس 6 و 8 بعد ازظهر در این سالن به روی صحنه رفت.