در حال بارگذاری ...

استان گلستان امروز هم شاهد اجرای نمایش های عروسکی بود

بخش عروسکی سی امین جشنواره بین المللی تئاتر فجر دیروز و امروز – ۷ و ۸ بهمن-، نیز با اجراهایی در شش شهر استان گلستان پیگیری شد.

به گزارش کمیته روابط عمومی مبارک یونیما، عصر روز گذشته – جمعه 7 بهمن-، نمایش های «خواستن، توانستن است»، نوشته و کار نگار نادری، ساعت 18 در تالار فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد شهر گرگان و ««افسانه صد ماهی»، نوشته و کار فریبا چوپان نژاد، ساعت 17 در تالار فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد شهر رامیان، به روی صحنه رفتند.
همچنین، نمایش«خیمه شب بازی بارگاه سلیم خان» کاری از شهرزاد مبرهن و سیاوش ستاری و نمایش«بانوی تسبیح» نوشته و کار تارا جهانی راد، 2 نمایش دیگری بودند که عصر روز گذشته در ساعت های 15و 18 در تالار فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد شهر گنبد، اجرا شدند.
علاوه بر این، بر اساس جدول اجراهای این بخش از جشنواره، امروز نیز دو نمایش «خیمه شب بازی» کاری از شهرزاد مبرهن و سیاوش ستاری و «خواستن، توانستن است»، نوشته و کار نگار نادری، در ساعت های 15:30 و 16 در تالار فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد شهر علی آباد کتول، به صحنه خواهند رفت.
گفتنی است، شهرزاد مبرهن و سایلا ستاری به عنوان عروسک گردان، سیاوش ستاری مرشد و نوازنده تنبک و استاد شهباز بهاری کمانچه کش، عوامل نمایش «خیمه شب بازی بارگاه سلیم خان» را تشکیل می دهند.
شایان ذکر است، 5 گروه نمایشی شرکت کرده در این بخش از جشنواره تئاتر فجر، در شهرهای گرگان، گنبد، کردکوی، رامیان، علی آباد و بندرگز، از استان گلستان به روی صحنه خواهند رفت.
بخش عروسکی سی امین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با همکاری مبارک یونیما، 5 تا 11 بهمن ماه سال جاری، همزمان با برگزاری فجر استانی در 6 شهر استان گلستان برگزار می شود.




نظرات کاربران