در حال بارگذاری ...
فجر استانی در خراسان شمالی؛

کارگاه آموزشی «فن بیان در تئاتر » در بجنورد برگزار شد

امشب و همزمان با سومین شب اجراهای تئاتر فجر استانی در خراسان شمالی کارگاه آموزشی «فن بیان در تئاتر » در بجنورد برگزار شد.

به گزارش ستاد خبری بخش استانی سی امین جشنواره بین الملی تئاتر فجر در خراسان شمالی؛ ‌این کارگاه ساعت 18 امشب ( 9 بهمن) با حضور تنی چند از هنرمندان جوان و پیشکسوت تئاتر خراسان شمالی در محل «کارگاه تئاتر میم» برگزار شد.
گلبرگ ابوترابیان، هنرمند، کارگردان و یکی از اساتید تئاتر کشور در ‌این کارگاه گفت: مهمترین عنصر در نمایش بازیگر است و مهمترین مسئله برای بازیگر فن بیان است.
وی افزود: لازمه هنر و البته اولین چیزی که باعث می شود هنرمند، هنربند نباشد، شنیدن و دیدن است که در ترکیب و توازن بیان و حرکت باید به درستی اعمال شود.
ابوترابیان همچنین در بخشی دیگر ، تئاتر را کار گروهی خواند و گفت: تک روی در شکل گیری یک کار خوب نمایشی بی معنایی ندارد.
در این کارگاه به گفته علیرضا فیروزه،رییس انجمن هنرهای نمایشی خراسان شمالی که با هدف ارتقاء سطح هنرمندان تئاتر استان به اجرا درآمد، برای شرکت کنندگان گواهی شرکت صادر خواهد شد.
شایان ذکر است؛ فردا 10 بهمن جاری، ساعت ۱۶ عصر نیز در ادامه همین بحث و در همان مکان اعلام شده، کارگاه آموزشی با موضوع «کارگردانی» و تدریس « دکتر گلبرگ ابوترابیان» برای هنرمندان استان برگزار می شود. 
یادآور می شود، بخش استانی سی امین جشنواره بین المللی تئاتر فجر تا 10 بهمن سال جاری در تالار گلشن شهرستان بجنورد ادامه دارد.




نظرات کاربران