در حال بارگذاری ...
نمایش‌هایی که در روز یازدهم جشنواره فجر می‌بینیم

از اجرای دکتر استوکمان تا نامه‌های عاشقانه

جشنواره تئاتر فجر در یازدهمین روز برگزاری خود که همزمان با ۱۱ بهمن ماه است، شاهد اجرای ۷ اثر نمایشی در بخش صحنه‌ای و ۵ اثر در بخش محیطی است.

به گزارش روابط عمومی سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، اسامی نمایش‌هایی که روز 11 بهمن ماه در بخش صحنه‎ای اجرا می‌شوند، به شرح زیر است:
نمایش «دکتراستوکمان (دشمن مردم)» نوشته هنریک ایبسن وکار علی پویان در تالار چهارسو مجموعه تئاترشهر  و در دو نوبت 18:30و21 روی صحنه می‌رود.
همچنین نمایش «اتوبوس در دست تعمیر است»به نویسندگی سعید شهریار وکارگردانی جعفردل دل از یزد در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر اجرا می‌شود. این نمایش در دو نوبت 17و19روی صحنه می‌رود.
تالار قشقایی نیز میزبان نمایش«رویا-1»به نویسندگی و کارگردانی روبرتووایت از اسپانیا وآرژانتین است که در ساعت‌های 17:30و19:3 اجرا دارد.
نمایش«کابوس حضرت اشرف»به نویسندگی و کارگردانی حسین پاکدل نیزدر تالار دکتر ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر اجرا می‌شود. این نمایش یک اجرا در ساعت 20:15 دارد.
نمایش «نامه‌های عاشقانه از خاورمیانه» به نویسندگی مشترک کیومرث مرادی و پوریاآذربایجانی و کارگردانی کیومرث مرادی در دو نوبت 18 و 20:45روی صحنه می‌رود.
همچنین تالار استاد انتظامی خانه هنرمندان میزبان نمایش «فصل بهار نارنج» می‌شود که به نویسندگی محمودناظری و کارگردانی غلامرضا عربی در دو نوبت 16 و 18 روی صحنه می‌رود.
در این روز 7 اثر نمایشی هم در بخش محیطی اجرا می شوند که اسامی آنها به شرح زیر است:
نمایش«بازگشت» به نویسندگی و کارگردانی داریوش نصیری ساعت 16:30در محوطه مجموعه تئاترشهر اجرا می‌شود. نمایش«دربازی آخر هیچ راهی برای خروج نیست» به نویسندگی و کارگردانی امید مصطفایی از بوکان نیز ساعت18 در محوطه مجموعه تئاتر شهر اجرا می‌شود.
نمایش«افسانه دشت بی باران» به نویسندگی و کارگردانی رسول حق شناس از ورامین ساعت18:30در محوطه مجموعه تئاتر شهر اجرا می‌شود.
همچنین نمایش«دی زنگرو» نیز به نویسندگی هیام احمدی و کارگردانی مشترک هیام احمدی و فرامرز غلامیان از آباداندر محوطه خانه هنرمندان اجرا می‌شود. این نمایش نیزساعت 16 اجرا دارد.
نمایش«سکوت رنگ‌ها» به نویسندگی وکارگردانی حامدصنمی از مریوان ساعت 11 در برج میلاد و ساعت 16:30 در محوطه خانه هنرمندان ایران اجرا می‌شود.




نظرات کاربران