در حال بارگذاری ...

حاشیه نگاری بر نهمین روز جشنواره تئاتر فجر

جشنواره تئاتر فجر در نهمین روز بهمن با استقبال تماشاگران رو به رو شد.

به گزارش روابط عمومی سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر، نمایش «گرگ و میش» که از کشور سوییس در این دوره از جشنواره اجرا دارد، روز گذشته هم همچنان با استقبال هنرمندان تئاتر روی صحنه می‌رود.
 بهزاد فراهانی، گلاب آدینه، محمد علی ساربان، حمیدرضا نعیمی، هرمز هدایت، یارتا یاران، رضا آشفته، امین عظیمی، اصغر نوری، یاسر خاسب، حسن پارسایی، حسن باستانی، رامونا شاه، مهرداد رایانی مخصوص، شیرین بزرگمهر، حسین فرخی، فهیمه رحیم‌ نیا، احمد کامیابی مسک، امیرحسین حریری، داوود فتحعلی بیگی، حسین راضیی و ...  از جمله هنرمندانی هستند که از این نمایش دیدن کردند.
این نمایش که از کشور سوئیس در بخش ملل سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی به صحنه رفت، روز گذشته به کار خود پایان ‌داد. 
تئاتر مولوی امروز یکشنبه 10 بهمن میزبان نمایش «تشریفات» به کارگردانی رامین اکبری است که در دو سانس 17 و 19 در سالن اصلی این مجموعه به صحنه می‌رود.
نمایش «افسانه ببر» کار هادی عامل نیز دیگر نمایشی است که با استقبال تماشاگران رو به رو شده است. این نمایش شامگاه 9 بهمن ماه در تالار سایه تئاتر شهر به صحنه رفت و به دلیل پر شدن ظرفیت سالن، تعدادی از تماشاگران ناچار شدند روی زمین بنشینند.
در میان تماشاگران این نمایش علی مرادخانی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهدی شفیعی مدیر اداره کل هنرهای نمایشی هم حضور داشتند.
هدایت هاشمی تک بازیگر این نمایش در میانه اجرای این اثر که یک اثر طنز آمیز است، با مرادخانی شوخی می‌کرد.
«خوشبختی‌های کوچک سوسک شدن» کار آزاده انصاری نیز دیگر نمایشی بود که با حضور پرشمار تماشاگران رو به رو شد؛ این نمایش نیز با حضور معاون هنری و مدیر اداره کل هنرهای نمایشی اجرا شد و در این اجرا هم تعدادی از تماشاگران روی زمین نشستند و برخی هم به دلیل پر شدن سالن، امکان ورود پیدا نکردند.




نظرات کاربران