در حال بارگذاری ...

اعلام جزیئات اختتامیه سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر

اختتامیه سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با کارگردانی نیمادهقان و اجرای احسان کرمی ۱۲بهمن ماه ساعت ۱۸:۳۰ در تالار وحدت برگزار می‌شود.

نیما دهقان در گفت و گو با روابط عمومی سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر ادامه داد: در برگزاری اختتامیه این دوره از جشنواره سعی داریم تا اهداء جوایز به نحوی صورت بگیرد که در خور هنرمندان واز طرفی هیجان خودش را هم مثل هر سال به همراه داشته باشد.

کارگردان اختتامیه سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر درباره جزئیات بیشتر افزود: مثل هرسال اختتامیه در  4 بخش برگزار می‌شود که در بخش‌های چون؛ مسابقه جوانان، خیابانی، مرور و بین‌المللی به برگزیدگان هریک جوایزی تعلق می‌گیرد.
وی با اشاره به بخش دوم و سوم اختتامیه بیان کرد: در این بخش بزرگداشتی برای یک عمردست آورد علمی و هنری علی رفیعی برگزار خواهد شد. همچنین پس از آن نماهنگ هنرمندانی که در این یک سال فوت کرده‌اند برای حاضران پخش خواهد شد.
دهقان درباره تقدیر از یک خانواده شهید که در عرصه تئاتر فعالیت داشته گفت: در ادامه برنامه از خانوداه شهید مسعود تواضع تقدیر بعمل می‌آید. چرا که وی در دوران زندگی خود در عرصه تئاتر فعالیت داشته است.
کارگردان این دوره از اختتامیه تئاتر فجر بیان کرد: مجری برنامه احسان کرمی خواهد بود که تمام  تلاشمان بر این است تا یک شب به یاد ماندنی برای هنرمندان و حاضران در سالن ثبت شود.
گفتنی است اختتامیه سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر ساعت 18:30 روز12بهمن در تالار وحدت برگزار می شود.




نظرات کاربران