شنبه 1 شهریور 1404 | السبت 28 صفر 1447 | Sunday 24 August 2025
  • ...
    • خانه
    • اخبار
      • اخبار جشنواره
      • گفت‌وگو
      • گزارش
      • نقد
    • جشنواره 43
      • قوانین و مقررات
      • فراخوان جشنواره
    • گالری
      • عکس
      • ویدئو
      • بر صحنه ماندگار
      • گزارش های تصویری
      • آواها
    • انتشارات
    • آرشیو
      • دوره 1
      • دوره 2
      • دوره 3
      • دوره 4
      • دوره 5
      • دوره 6
      • دوره 7
      • دوره 8
      • دوره 9
      • دوره 10
      • دوره 11
      • دوره 12
      • دوره 13
      • دوره 14
      • دوره 15
      • دوره 16
      • دوره 17
      • دوره 18
      • دوره 19
      • دوره 20
      • دوره 21
      • دوره 22
      • دوره 23
      • دوره 24
      • دوره 25
      • دوره 26
      • دوره 27
      • دوره 28
      • دوره 29
      • دوره 30
      • دوره 31
      • دوره 32
      • دوره 33
      • دوره 34
      • دوره 35
      • دوره 36
      • دوره 37
      • دوره 38
      • دوره 39
      • دوره 40
      • دوره 41
      • دوره 42
      • دوره 43
    • تماس با ما
پارسی English
  • خانه
  • اخبار
    • اخبار جشنواره
    • گفت‌وگو
    • گزارش
    • نقد
  • جشنواره 43
    • قوانین و مقررات
    • فراخوان جشنواره
  • گالری
    • عکس
    • ویدئو
    • بر صحنه ماندگار
    • گزارش های تصویری
    • آواها
  • انتشارات
  • آرشیو
    • دوره 1
    • دوره 2
    • دوره 3
    • دوره 4
    • دوره 5
    • دوره 6
    • دوره 7
    • دوره 8
    • دوره 9
    • دوره 10
    • دوره 11
    • دوره 12
    • دوره 13
    • دوره 14
    • دوره 15
    • دوره 16
    • دوره 17
    • دوره 18
    • دوره 19
    • دوره 20
    • دوره 21
    • دوره 22
    • دوره 23
    • دوره 24
    • دوره 25
    • دوره 26
    • دوره 27
    • دوره 28
    • دوره 29
    • دوره 30
    • دوره 31
    • دوره 32
    • دوره 33
    • دوره 34
    • دوره 35
    • دوره 36
    • دوره 37
    • دوره 38
    • دوره 39
    • دوره 40
    • دوره 41
    • دوره 42
    • دوره 43
  • تماس با ما
پارسی English
خانهفهرست مطالب
جستجوی پیشرفته
از تاریخ ~ تا تاریخ
مهران رنجبر به هنرآنلاین گفت؛

پرتره‌هایی را انتخاب می‌کنم که مخاطب عام آنها را بشناسد
مهران رنجبر به هنرآنلاین گفت؛

پرتره‌هایی را انتخاب می‌کنم که مخاطب عام آنها را بشناسد

مهران رنجبر گفت: من در "مارلون براندو" دارم یک تابوشکنی می‌کنم که اساساً هیچ چیزی و هیچ کسی صد درصد نیست و ما نمی‌توانیم بگوییم که کسی در سینما، بازیگری و کارگردانی ...

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
اشتراک گذاری

©تمامی حقوق برای انجمن هنرهای نمایشی ایران محفوظ است.