در حال بارگذاری ...
در میزان مطرح شد؛

وحید لک: استقبال چشمگیر از پیش فروش بلیت جشنواره تئاتر فجر

مدیر روابط عمومی سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر گفت: بلیت فروشی آثار جشنواره تئاتر فجر در دوره سی و هشتم از ساعت ۲۰ دیشب آغاز شد و خوشبختانه با استقبال چشمگیری روبرو بوده است.

وحید لک مدیر روابط عمومی سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، پیرامون آخرین وضعیت بلیت فروشی این دوره از جشنواره گفت: بلیت فروشی آثار جشنواره تئاتر فجر در دوره سی و هشتم از ساعت ۲۰ دیشب آغاز شد و خوشبختانه با استقبال چشمگیری روبرو بوده است.

وی در همین راستا ادامه داد: با پیگیری از سایت خرید بلیت جشنواره خوشبختانه مطلع شدیم که در ۲ ساعت نخست آغاز پیش فروش بلیت سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر نزدیک به ۵ هزار بلیت به فروش رسیده است و این استقبال همچنان تا ساعت ۱۲ شب ادامه داشت.

مدیر روابط عمومی سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر اضافه کرد: پش فروش اینترنتی جشنواره تئاتر فجر در بخش‌های مختلف همچنان ادامه دارد و مخاطبان می‌توانند با مراجعه به سایت تیوال بلیت آثاری که همچنان ظرفیت دارند را خریداری کنند.

وی در مورد تخصیص بلیت به اهالی رسانه افزود: بلیت فروشی اهالی رسانه که البته به صورت رایگان صورت گرفته، از ساعت ۱۲ ظهر امروز آغاز شد و در همان نیم ساعت اول نزدیک به هزار بلیت رزرو شد.

لک درباره احتمال تمدید سانس و یا اجرای فوق العاده آثار پرمخاطب جشنواره تئاتر فجر خاطرنشان کرد: خوشبختانه این امکان وجود دارد که آثار پرمخاطب در همان روز بسته به تشخیص سالن و زمانبندی اجرا دو سانس و یا بیشتر اجرا بروند، اما امکان تمدید و یا اجرای فوق العاده بنا به جدول زمانبندی در روز‌های دیگر ممکن نیست.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با یکی از مدرسان کارگاه‌های آموزشی جشنواره فجر42

سعید ذهنی: کارکرد موسیقی در تئاتر، فقط تشدید عواطف نیست
گفت‌وگو با یکی از مدرسان کارگاه‌های آموزشی جشنواره فجر42

سعید ذهنی: کارکرد موسیقی در تئاتر، فقط تشدید عواطف نیست

سعید ذهنی، آهنگساز و مدرس موسیقی که در چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، کارگاهی آموزشی با عنوان «کارکردهای موسیقی در تئاتر» برگزار کرد، استفاده از موسیقی برای تشدید عواطف را دم‌دستی‌ترین کارکرد آن در هنرهای نمایشی دانست. او در همین راستا، بر ضرورت شناخت آهنگساز ...

|

از چالش‌های بین‌الملل تا رویش‌های بخش دانشجویی به روایت دبیر تئاتر فجر

از چالش‌های بین‌الملل تا رویش‌های بخش دانشجویی به روایت دبیر تئاتر فجر

مهدی حامدسقائیان دبیر چهل و دومین جشنواره تئاتر فجر با وجود اینکه هزینه گروه‌های خارجی را در این رویداد بسیار بالا توصیف می‌کند تاکید می‌کند که «نمیگذارم آثار ضعیف به هیچ وجه در جشنواره تئاتر فجر اجرا بشوند و بنا بر اجرای آثار خوبی است که برای شرکت در جشنوراه اعلام امادگی ...

|

نظرات کاربران