در حال بارگذاری ...

ایوان انتظار میدان ولیعصر میزبان نخستین نمایش خیابانی شد

بخش نمایش های خیابانی جشنواره تئاتر فجر با نمایش «دست ... کاری» به کارگردانی مهدی ضیاییان پور در ایوان انتظار میدان ولیعصر افتتاح شد.

به گزارش ستاد خبری سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، امروز شنبه (۱۲ بهمن) بخش نمایش های خیابانی جشنواره تئاتر فجر با تئاتر «دست ... کاری» در ایوان انتظار میدان ولیعصر آغاز به کار کرد. در این مراسم که از ساعت ۱۰ صبح شروع شد، نادر برهانی مرند دبیر و وحید لک مدیر روابط عمومی، تبلیغات و تشریفات سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر در این مکان حاضر شدند و شاهد اولین نمایش بخش خیابانی بودند. 

این نمایش که با موضوع پیوند دست یک دزد به یک نخبه علمی اجرا شد احمد صمیمی نویسنده، مهدی ضیاییان‌پور کارگردان، مهدی داودی بازیگر و احمد صمیمی و امیرمحمد انصافی آهنگسازی کار را بر عهده داشتند. 

همچنین نمایش «زینب پاشا» به کارگردانی مهدی صالح‌یار ساعت 11 در ایوان انتظار برای مخاطبان اجرا شد.

در محوطه جنوبی ایوان انتظار میدان ولیعصر، صحنه اجراهای خیابانی با دکور کتاب و پوسترهای جشنواره تزیین شده است که نمای این مکان را به صحنه تئاتر بدل کرده است. این مکان که در مسیر پر رفت و آمد مترو قرار دارد، تماشاگران بسیاری را به تماشای این اجرا جذب می کند. ایوان انتظار میدان ولیعصر در طول برگزاری جشنواره تئاتر فجر میزبان نمایش های مختلفی از ساعات ابتدایی روز خواهد بود.

سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به دبیری نادر برهانی مرند تا 21 بهمن ماه در تهران در حال برگزاری است. 




نظرات کاربران