در حال بارگذاری ...
در هنرآنلاین منتشر شد؛

روایت سیامک زمردی مطلق از نمایشگاه عکس جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر

آثار حدود ۱۴ عکاس از شهرستان‌ها در این نمایشگاه به چشم می‌خورد در حالیکه سال گذشته آثار ۷ عکاس از شهرستان‌ها در نمایشگاه عکس حضور داشت.

نمایشگاه عکس سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به مدیریت سیامک زمردی مطلق  این روزها در گالری تابستان خانه هنرمندان ایران برپاست و تا 15 بهمن ادامه دارد. در این نمایشگاه عکس‌های نمایش‌های به صحنه رفته در تهران و شهرستان‌ها در معرض دید علاقمندان قرار دارد.

سیامک زمردی‌مطلق مدیر بخش عکس سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر گفت: خوشبختانه نمایشگاه عکس، پوستر و اقلام تبلیغاتی که از 4 بهمن‌ماه در گالری تابستان خانه هنرمندان برپاست با استقبال قابل توجه مخاطبان روبرو بوده است. در این نمایشگاه 59 عکس از 49 عکاس از سراسر ایران به نمایش گذاشته شده است.

او در ادامه افزود: آثار 17 شهرستان در این نمایشگاه حضور دارد که از نکات حائز اهمیت این دوره از جشنواره است. از سوی دیگر آثار  14 عکاس از شهرستان‌ها در این نمایشگاه به چشم می‌خورد در حالی‌که سال گذشته آثار 7 عکاس از شهرستان‌ها در نمایشگاه عکس جشنواره تئاتر فجر حضور داشت.

زمردی مطلق درباره انتشار کتاب عکس این دوره جشنواره تئاتر فجر عنوان کرد: این کتاب با عنوان "لحظه قطعی" همزمان با آغاز سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر منتشر و در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

او همچنین اضافه کرد: 5 عکاس در این دوره از جشنواره به عنوان کاندید معرفی خواهند شد که سه برگزیده در اختتامیه جشنواره که بیست و یکم بهمن‌ماه در تالار وحدت برگزار می‌شود، معرفی می‌شوند.

سیامک زمردی مطلق در پایان صحبت‌هایش یادآور شد: برگزاری یک اختتامیه برای کلیه بخش‌های جشنواره اتفاق بسیار خوبی است چراکه هنرمندان عکاس و طراح جشنواره در کنار دیگر اهالی تئاتر قرار می‌گیرند و این موضوع برای آن‌ها دلگرم‌کننده است.

سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری نادر برهانی مرند 10 تا 21 بهمن ماه در تهران برگزار می‌شود.




نظرات کاربران