در حال بارگذاری ...

جزییات اجراهای بخش تئاتر ملل جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر

اجرای نمایش‌های بخش تئاتر ملل جشنواره بین المللی تئاتر فجر با نمایش «سکوت» از روز یکشنبه ۱۳ بهمن ماه آغاز می‌شود.

به گزارش ستاد خبری سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، برنامه اجرای نمایش‌های بخش تئاتر ملل سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر اعلام شد.

اجرای نمایش‌های بخش بین‌الملل جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با نمایش «سکوت» به کارگردانی پاول ژوکوتاک از کشور لهستان آغاز می‌شود. «سکوت» روزهای یکشنبه و دوشنبه 13 و 14 بهمن ماه ساعت 18 در محوطه پارکینگ تالار وحدت اجرا خواهد شد.

نمایش «شهر بد» به کارگردانی پاول ژوکوتاک از لهستان روز سه شنبه 15 بهمن ماه در سانس‌های 17:30 و 19:30 در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت.

«گل‌های دست‌ساز» عنوان دیگر نمایش بخش تئاتر ملل است که کارگردانی آن را زیریار داداسیان از ارمنستان برعهده دارد، این نمایش روز پنجشنبه 17 بهمن ماه در ساعت‌های 17 و 19 اجرا خواهد شد.

نمایش «تسلا» به کارگردانی میخاییل گیگنتیس از یونان روز جمعه 18 بهمن ماه در دو سانس 18 و 20:45 در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه خواهد رفت.

در نهایت نمایش «ارواح» از کشور سوئیس که شامل دو قطعه نمایش جعبه و اتاق می‌شود، روز پنجشنبه، جمعه و شنبه 17، 18 و 19 بهمن ماه در ساعت های 16 و 19 در کارگاه دکور مجموعه تالار وحدت برای مخاطبان اجرا می‌شود.

سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به دبیری نادر برهانی مرند تا 21 بهمن ماه در تهران در حال برگزاری است.




نظرات کاربران