در حال بارگذاری ...
در تماشاخانه سه‌نقطه در بخش به «علاوه فجر» به صحنه می‌رود

«فراموشی» منتخب جشنواره چهارمحال و بختیاری

نمایش «فراموشی» درسی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایران تئاتر نمایش «فراموشی» کار منتخب جشنواره تئاتر استانی چهارمحال و بختیاری به کارگردانی ملیحه سلیمانی در بخش «به‌علاوه فجر» سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فجر به روی صحنه می‌رود.
کارگردان این اثر نمایشی گفت: نمایش «فراموشی» قرار است ششم و هفتم بهمن‌ماه در تماشاخانه سه‌نقطه در بخش به‌علاوه فجر سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به روی صحنه برود.
ملیحه سلیمانی افزود: این نمایش روایت گر، زوج هنرمندی است که باهم زندگی می‌کنند اما نگرانی و دلهره از دست دادن خاطرات مهم زندگی، هر دو را مستأصل کرده است. زن نویسنده داستان می‌نویسند و مرد را در داستان آن‌گونه که می‌پسندد نشان می‌دهد.
به گفته وی فراموشی کاری از گروه دریژنو فرخشهر چهارمحال و بختیاری است  و سعید جوانبخت و بهاره غریبی در آن ایفای نقش می‌کنند
سلیمانی افزود: محمدرضا سمیع و روح اله سمیع به‌عنوان مشاور، سعید جوانبخت طراح صحنه، بهار غریبی طراح پوستر، سجاد شیرازی اجرای موسیقی، محمدرضا الله گانی طراح نور، رضا سلیمی و رضا جوانبخت مجری دکور، سمیرا فرهادی دوست و زهرا لنجانی منشی صحنه و سینا جوانبخت و فاطمه صالحی به‌عنوان مدیر صحنه حضور دارند.
کارگردان فراموشی تئاتر را یگانه و منحصربه‌فرد دانست و گفت: باید در پرورش مخاطب فهیم سرمایه‌گذاری کرد آنچه تئاتر را یگانه و منحصربه‌فرد کرده، حضور زنده مخاطب در هنگام اجراست؛ و این تماشاگر است که به تئاتر معنا می‌بخشد.
سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری سعید اسدی از اول تا دوازدهم بهمن‌ماه در تهران برگزار خواهد شد و نمایش فراموشی از استان چهارمحال و بختیاری ششم و هفتم بهمن‌ماه در سالن استاد خسروی تماشاخانه سه‌نقطه به روی صحنه خواهد رفت.




نظرات کاربران