در حال بارگذاری ...
رئیس انجمن نمایش استان البرز در جلسه نقد و بررسی «پری»:

تلاش مدیریت ارشاد استان البرز برای اعتلای تئاتر است

داود فتحعلی بیگی رئیس انجمن نمایش البرز در جلسه نقد و بررسی نمایش «پری» اظهار داشت:پس از سی سال که در کرج زندگی می کنم این اولین نمایش بود که در شهر کرج تماشا کردم.

وی در این خصوص گفت: تا بحال شرایط برای برگزاری نمایش های خوب در شهر کرج فراهم نبود اما مدیریت جدید ارشاد استان با رویکردی بارزنسبت به نمایش استان زمینه ای فراهم نمود تا مهم ترین رخداد تئاتر ایران در استان برای مخاطبان استانی به اجرا در آید.
وی خاطرنشان کرد:قطعا اگر مدیران اقدام به برگزاری بخشی از جشنواره در کرج نمی نمودند کسی از آنها خرده نمی گرفت اما مدیران سختی های این کار را به جان خریدند تا مخاطبان تئاتر استان موفق به دیدن بخشی از نمایش های سی امین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در استان البرز شوند.
رئیس انجمن نمایش استان البرز در دومین شب اجرای این نمایش به کارگردانی خیرا... تقیانی پور و جواد نوری که با استقبال گسترده مخاطبان روبرو شد اظهار داشت: اجرای نمایش« پری» برگرفته از تجربیات گذشتگان و نوآوری هایی بود که قابل تحسین است.
وی درخصوص نمایش پری گفت: اجرای سال گذشته را بیشتر از این اجرا پسندیدم زیرا لحظاتی وجود دارد که می توانست نباشد اما عکس العمل هایی که از مخاطب این کار با اجرای خوب بازیگران گرفته می شود نشان از تاثیرگذاری نمایش پری و توفیق در اجرای این نمایش است.
داود فتحعلی بیگی کمدی پری را در سطحی بالا عنوان کرد و در این باره گفت: در اجرای این نمایش از هنر رل گویی پرهیز شده است و بدون انجام حرکات سخیف تلاش شده با کمدی علمی تماشاچی تحت تاثیر قرار بگیرد.




نظرات کاربران