مدیر کارگاه های آموزشی جشنواره خبر داد بررسی پرفورمنس آرت و تئاتر تجربی با نگره های انتقادی محمود رضا رحیمی، از بررسی مسائل انتقادی حول محور پرفورمنس آرت و مسائل بین رشته ای این هنر و تئاتر تجربی با برپایی نمایشگاه عکس آخرین اجرای رابرت ویلسون در سی امین ...
ابراهیم حقیقی: طراحی پوستر تئاتر بسیار دشوارتر از سینما است ابراهیم حقیقی، با طرح مسئله دشواری های طراحی پوستر تئاتر نسبت به پوسترهای سینمای، طراحان پوستر تئاتر را به بازتاب برداشت شخصی شان از اجرا نمایش دعوت کرد.
محسن تنابنده: تمرکزم بر روی دیدن نمایش های خارجی جشنواره است محسن تنابنده در سی امین جشنواره تئاتر فجر بیشتر تمرکز خود را برای دیدن نمایش های بخش بین الملل معطوف کرده است.
چنگیز جلیلوند: سینما همیشه وام دار تئاتر بوده است چنگیز جلیلوند معتقد است، تئاتر با توجه به پتانسیلی که دارد و مدام نسل جوان بازیگر در آن می درخشند، یک منبع خوب برای سینما و تلویزیون است.
داود رشیدی: برخورد با جشنواره تئاتر فجر حرفه ای بود که به سی امین دوره رسید داود رشیدی پیشکسوت تئاتر کشور، در آستانه برگزاری سی امین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، نمایش ایران و مسیر جشنواره تئاتر فجر را رو به پیشرفت توصیف کرد.
آرش تنهایی : کارگردان ها به نمایشگاه پوستر سر بزنند یکی از داوران مسابقه پوستر سی امین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، از اهالی تئاتر خواست برای انتخاب میان طراحان پوستر تئاتر، از آثار به نمایش در آمده از برگزیدگان این ...
مسعود دلخواه: جشنواره تئاتر فجر در سطح ملی تاثیر گذار است مسعود دلخواه معتقد است جشنواره بین المللی تئاتر فجر بزرگترین و حرفه ای ترین جشنواره تئاتری در کشور است و این جشنواره در سطح ملی تاثیرگذار است.
محمدعلی طالبی: جشنواره تئاتر، اگر حمایت شود سینما هم منتفع خواهد شد جشنواره تئاتر فجر و کلیت تئاتر کشور اگر مورد حمایت جدی مالی و معنوی قرار گیرد، سایر هنرها به خصوص سینما هم از این موضوع منتفع می شوند.
کیانوش غریب پور: پوسترهای منتخب ویژگی های بیانی خوبی داشتند کیانوش غریب پور داور بخش مسلبقه پوسترتئاتر آثار رسیده به سی امین جشنواره تئاتر فجر را قابل قبول توصیف کرد.
فریندخت زاهدی : جشنواره حاصل تلاش سه نسل از اهالی تئاتر است فریندخت زاهدی عملکرد جشنواره تئاتر فجر را در سه دهه گذشته خوب و قابل دفاع ارزیابی کرد و آن را حاصل تلاش سه نسل از اهالی تئاتر دانست.
علیرضا زرین دست: جشنواره تئاتر فجر موثرترین جشنواره بعد از انقلاب است علیرضا زرین دست فیلمبردار نامدار سینمای ایران معتقد است، جشنواره تئاتر فجر یکی از موثرترین جشنوارهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی است.
سی امین جشنواره بین لمللی تئاتر فجر 5-11 بهمن 1390 فراخوان کارگاه های آموزشی و نشست های تخصصی بخش کارگاه های آموزشی ( workshop) و نشست های تخصصی سی امین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با رویکرد آموزشی - پژوهشی و با بهره گیری از استادان برجسته حوزه های گوناگون هنر ...
گزارشی از بخش بین الملل سی امین جشنواره میهمانانی که توریست نخواهند بود سید جواد روشن :بخش بین الملل هر جشنواره از جمله بخش های موثر و حساس هر جشنواره است. بخشی که همواره با مشکلات وانتقادهای مختلفی همراه است.در طول سال های اخیر شاهد حضور ...
آروند دشت آرای: بخش تجربه های نو جانی دوباره به تئاتر می بخشد آروند دشت آرای معتقد است اگر بخش "تجربه های نو" مورد حمایت قرار گیرد؛ تنها بخشی است که می تواند جانی تازه به تئاتر کشور ببخشد.
ویشکا آسایش: امسال تئاتر خوب بیشتر از فیلم خوب دیده ام ویشکا آسایش با ابراز علاقه برای بازیگری در تئاتر، اعتقاد دارد که جشنواره تئاتر فجر در بین هنرمندان ایجاد انگیزه می کند.
آرش دادگر: اساس تئاتر تجربی کاری علمی است آرش دادگر معتقد است تئاتر تجربی به معنای تجربه کردن نیست، بلکه حاصل یک فعالیت علمی است. این کارگردان با سابقه تئاتر با بیان این مطلب به پایگاه رسمی اطلاع رسانی ...